Canim doktorun bir risk var demediyse kanama ağrın yoksa rahat olabilirsin biz ilk haftadan girdik ta bu gune kimi cok wukur biweycikler olmadi bu arada 37 haftaligim
1,512,435 soru
24,669,106 cevap
367,159 kullanıcı