Canim doktorun bir risk var demediyse kanama ağrın yoksa rahat olabilirsin biz ilk haftadan girdik ta bu gune kimi cok wukur biweycikler olmadi bu arada 37 haftaligim
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı