Canim doktorun bir risk var demediyse kanama ağrın yoksa rahat olabilirsin biz ilk haftadan girdik ta bu gune kimi cok wukur biweycikler olmadi bu arada 37 haftaligim
1,512,458 soru
24,669,429 cevap
367,171 kullanıcı