Canim doktorun bir risk var demediyse kanama ağrın yoksa rahat olabilirsin biz ilk haftadan girdik ta bu gune kimi cok wukur biweycikler olmadi bu arada 37 haftaligim
1,512,472 soru
24,669,544 cevap
367,183 kullanıcı