Canim doktorun bir risk var demediyse kanama ağrın yoksa rahat olabilirsin biz ilk haftadan girdik ta bu gune kimi cok wukur biweycikler olmadi bu arada 37 haftaligim
1,512,456 soru
24,669,361 cevap
367,170 kullanıcı