Selam kızlar reglimin 2. Günü olamadım tabi oglen erken gebelik testi yaptım ve silik 2. Çizgi çıktı. Akşama doğru tekrar bi test yaptım oda silik sizce?
Benimde seninkinden azıcık koyuydu bana hamilelik var gibi geldi hadi hayırlısı
1,512,334 soru
24,667,909 cevap
367,095 kullanıcı