Selam kızlar reglimin 2. Günü olamadım tabi oglen erken gebelik testi yaptım ve silik 2. Çizgi çıktı. Akşama doğru tekrar bi test yaptım oda silik sizce?
Benimde seninkinden azıcık koyuydu bana hamilelik var gibi geldi hadi hayırlısı
1,512,328 soru
24,667,832 cevap
367,085 kullanıcı