Selam kızlar reglimin 2. Günü olamadım tabi oglen erken gebelik testi yaptım ve silik 2. Çizgi çıktı. Akşama doğru tekrar bi test yaptım oda silik sizce?
Benimde seninkinden azıcık koyuydu bana hamilelik var gibi geldi hadi hayırlısı
1,512,338 soru
24,667,957 cevap
367,096 kullanıcı