Selam kızlar reglimin 2. Günü olamadım tabi oglen erken gebelik testi yaptım ve silik 2. Çizgi çıktı. Akşama doğru tekrar bi test yaptım oda silik sizce?
Benimde seninkinden azıcık koyuydu bana hamilelik var gibi geldi hadi hayırlısı
1,512,325 soru
24,667,746 cevap
367,080 kullanıcı