Bende eşimden ayrı kaldım Ankara dan geldim eşim orda ben başka şehirde ailemin yanındayım ben geldim birgün sonra yasak geldi şehirler arası yolculuğa çok üzülüyorum bu durum geçer inşallah herşey yoluna girer yoksa doğumumda da yanımda olamayacak eşim
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı