Bende eşimden ayrı kaldım Ankara dan geldim eşim orda ben başka şehirde ailemin yanındayım ben geldim birgün sonra yasak geldi şehirler arası yolculuğa çok üzülüyorum bu durum geçer inşallah herşey yoluna girer yoksa doğumumda da yanımda olamayacak eşim
1,512,473 soru
24,669,595 cevap
367,184 kullanıcı