Bende eşimden ayrı kaldım Ankara dan geldim eşim orda ben başka şehirde ailemin yanındayım ben geldim birgün sonra yasak geldi şehirler arası yolculuğa çok üzülüyorum bu durum geçer inşallah herşey yoluna girer yoksa doğumumda da yanımda olamayacak eşim
1,512,452 soru
24,669,307 cevap
367,168 kullanıcı