Bende eşimden ayrı kaldım Ankara dan geldim eşim orda ben başka şehirde ailemin yanındayım ben geldim birgün sonra yasak geldi şehirler arası yolculuğa çok üzülüyorum bu durum geçer inşallah herşey yoluna girer yoksa doğumumda da yanımda olamayacak eşim
1,512,529 soru
24,670,385 cevap
367,219 kullanıcı