Gerçekten hamileyken ekşi yiyince kız, tatlı yiyince erkek olduğu anlamına mı geliyor bebişin? Yoksa tamamen uydurma bir inanış mı sizce ?
Düzenleme: Oğlum olacakmış
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı