Gerçekten hamileyken ekşi yiyince kız, tatlı yiyince erkek olduğu anlamına mı geliyor bebişin? Yoksa tamamen uydurma bir inanış mı sizce ?
Düzenleme: Oğlum olacakmış
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı