Gerçekten hamileyken ekşi yiyince kız, tatlı yiyince erkek olduğu anlamına mı geliyor bebişin? Yoksa tamamen uydurma bir inanış mı sizce ?
Düzenleme: Oğlum olacakmış
1,512,651 soru
24,671,831 cevap
367,296 kullanıcı