Gerçekten hamileyken ekşi yiyince kız, tatlı yiyince erkek olduğu anlamına mı geliyor bebişin? Yoksa tamamen uydurma bir inanış mı sizce ?
Düzenleme: Oğlum olacakmış
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı