35.haftadan beri aynı durumu yaşıyorum bıçak saplaması gibi bel ağrısı yaşıyorum adet ağrısından biraz daha fazlası36 haftamdayım nst normal çıkıyor bakalım ne olacak
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı