35.haftadan beri aynı durumu yaşıyorum bıçak saplaması gibi bel ağrısı yaşıyorum adet ağrısından biraz daha fazlası36 haftamdayım nst normal çıkıyor bakalım ne olacak
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı