35.haftadan beri aynı durumu yaşıyorum bıçak saplaması gibi bel ağrısı yaşıyorum adet ağrısından biraz daha fazlası36 haftamdayım nst normal çıkıyor bakalım ne olacak
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı