35.haftadan beri aynı durumu yaşıyorum bıçak saplaması gibi bel ağrısı yaşıyorum adet ağrısından biraz daha fazlası36 haftamdayım nst normal çıkıyor bakalım ne olacak
1,512,177 soru
24,665,955 cevap
366,975 kullanıcı