35.haftadan beri aynı durumu yaşıyorum bıçak saplaması gibi bel ağrısı yaşıyorum adet ağrısından biraz daha fazlası36 haftamdayım nst normal çıkıyor bakalım ne olacak
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı