Bacım 37 ye de ateş deme bir zahmet bebeklerde bile 38 den önce ilaç verilmiyor. Hastanelik bir durum yok sakın. Duş al 38-39 dan sonra parol içebilirsin
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı