Bacım 37 ye de ateş deme bir zahmet bebeklerde bile 38 den önce ilaç verilmiyor. Hastanelik bir durum yok sakın. Duş al 38-39 dan sonra parol içebilirsin
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı