Bacım 37 ye de ateş deme bir zahmet bebeklerde bile 38 den önce ilaç verilmiyor. Hastanelik bir durum yok sakın. Duş al 38-39 dan sonra parol içebilirsin
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı