Kaç haftaliksin ben 30 un içindeyim hep aşağıda benim sipa o yüzden hareketi herseyi aşağıda görüyorum ve hissediyorum bu yüzden erken doğum riskide var
1,512,558 soru
24,670,815 cevap
367,246 kullanıcı