Kaç haftaliksin ben 30 un içindeyim hep aşağıda benim sipa o yüzden hareketi herseyi aşağıda görüyorum ve hissediyorum bu yüzden erken doğum riskide var
1,512,559 soru
24,670,812 cevap
367,243 kullanıcı