Kaç haftaliksin ben 30 un içindeyim hep aşağıda benim sipa o yüzden hareketi herseyi aşağıda görüyorum ve hissediyorum bu yüzden erken doğum riskide var
1,512,560 soru
24,670,830 cevap
367,250 kullanıcı