32 hafta da yasal olarak çalışmanıza son vermeniz gerekir. Ama şartlar koşullar uygun ise doktorunuza belirtirseniz 37. Haftaya kadar çalışabilir raporunu aynı anda alabilirsibiz.
Evet ben oyle yaptim sıkınti olmadi
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı