32 hafta da yasal olarak çalışmanıza son vermeniz gerekir. Ama şartlar koşullar uygun ise doktorunuza belirtirseniz 37. Haftaya kadar çalışabilir raporunu aynı anda alabilirsibiz.
Evet ben oyle yaptim sıkınti olmadi
1,512,562 soru
24,670,869 cevap
367,251 kullanıcı