32 hafta da yasal olarak çalışmanıza son vermeniz gerekir. Ama şartlar koşullar uygun ise doktorunuza belirtirseniz 37. Haftaya kadar çalışabilir raporunu aynı anda alabilirsibiz.
Evet ben oyle yaptim sıkınti olmadi
1,512,456 soru
24,669,371 cevap
367,171 kullanıcı