0 oy
316 göst.
22 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (3 puan) sordu

Merhaba bayanlar, 8+2 hamileyim. Bugüne kadar sabahlari göğüslerde sızı ve hafif hafif mide bulantilari  halsizlik uyku hali gibi normal belirtiler varken bugun sol kasığımda agri hissediyorum normal mi sizlerde de oldu mu :( bu arada masa başı çalışıyorum oturmaktan olabilir mi sizce


Gebelik haftası 8+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 821 göst.
0 oy
9 cevap 733 göst.
0 oy
14 cevap 1,213 göst.

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...