0 oy
398 göst.
22 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (3 puan) sordu

Merhaba bayanlar, 8+2 hamileyim. Bugüne kadar sabahlari göğüslerde sızı ve hafif hafif mide bulantilari  halsizlik uyku hali gibi normal belirtiler varken bugun sol kasığımda agri hissediyorum normal mi sizlerde de oldu mu :( bu arada masa başı çalışıyorum oturmaktan olabilir mi sizce


Gebelik haftası 8+2

1 cevap

0 oy
22 Mart 2021 (6 puan) cevapladı
Çok normal çünkü rahim genisliyor ve bebek yerleşiyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 821 göst.
0 oy
9 cevap 733 göst.
0 oy
14 cevap 1,213 göst.

1,512,386 soru

24,668,475 cevap

367,127 kullanıcı

...