0 oy
185 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Merhaba guzela anneler bu cuma 38 haftalık olucam randevum var sizce alırlar mi artik doğuma sezeryan olucam dayanamıyorum artık bel ağrılarına ya sizce alırlar mi..
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 316 göst.
13 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cansel3421 (781 puan) sordu
0 oy
1 cevap 338 göst.
0 oy
2 cevap 602 göst.
0 oy
0 cevap 368 göst.

1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...