0 oy
601 göst.
7 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (26 puan) sordu
Kizlar ben 6+3 haftalikken devlet hastanesine gittigimde bebegimin kalp sesini doktorum dinletmedi ultrasyon goruntusunude vermedi kalp sesi gayet iyi demisti 13 haftalik olunca 2 tarama testine gidecem kalp sesini ve bebegimi gorebilir miyim? 
Gebelik haftası 11+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
7 Mart 2021 (227 puan) cevapladı
Görürsün tabiki normal şartlarda 7.haftada kalps sesi ve sonrasında kese ve bebeği görüyorsun. Niye göstermemiş anlamadım bazı doktorlar çok anlayışsız
7 Mart 2021 (26 puan) yorumladı
InşaAllah canm cok istiyorum cunku anneler atiyor fotolarini ama ben daha hala bebegimi gormedim insaAllah bu kez gorurum
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2021 misafir cevapladı
Evet Allahın izniyle görürsün canım 
7 Mart 2021 (26 puan) yorumladı
Ay insaAllah canm tum anneleri rabbim evlatlarina kavustursun o duyguyu yasamakta mukemmel birsey harelde ilk ogrendigim kadar guzl olmalidr o duyguda
7 Mart 2021 misafir yorumladı
Aynen canım Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 533 göst.
0 oy
0 cevap 321 göst.
8 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nonononono (107 puan) sordu
0 oy
9 cevap 766 göst.
3 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nonononono (107 puan) sordu
0 oy
3 cevap 654 göst.
28 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulo88 (158 puan) sordu

1,512,319 soru

24,667,683 cevap

367,077 kullanıcı

...