0 oy
338 göst.
1 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (292 puan) sordu
Merhba arkadaslar sürekli elimi karnıma veriyorum bebeğim karnimda sol tarafta olunca elimi verdiğim zaman biliyorum bebek orda çünkü beli oluyor kendi tplopluyor elimi veriyorum bisey olurmu 
Gebelik haftası 27+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
1 Mart 2021 (1,274 puan) cevapladı
Bişey olcani sanmıyorum canim her annne istemsizce bebegi hareket etsin die karniyla oynuyor ne olabilir ki 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 158 göst.
0 oy
13 cevap 840 göst.
0 oy
39 cevap 1,865 göst.
0 oy
1 cevap 362 göst.
22 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde elisa49 (292 puan) sordu

1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...