Merhaba hanımlar bugun doktora gittim bebeğin gelisiminde küçüklük olduğu , yavas beslendiği soylendi böyle olup sağlıklı haftasında dogum gerçekleştiren var mi
1,512,773 soru
24,673,499 cevap
367,408 kullanıcı