Merhaba hanımlar bugun doktora gittim bebeğin gelisiminde küçüklük olduğu , yavas beslendiği soylendi böyle olup sağlıklı haftasında dogum gerçekleştiren var mi
1,512,749 soru
24,673,346 cevap
367,397 kullanıcı