Merhaba hanımlar bugun doktora gittim bebeğin gelisiminde küçüklük olduğu , yavas beslendiği soylendi böyle olup sağlıklı haftasında dogum gerçekleştiren var mi
1,512,757 soru
24,673,420 cevap
367,402 kullanıcı