Merhaba hanımlar bugun doktora gittim bebeğin gelisiminde küçüklük olduğu , yavas beslendiği soylendi böyle olup sağlıklı haftasında dogum gerçekleştiren var mi
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı