Merhaba hanımlar bugun doktora gittim bebeğin gelisiminde küçüklük olduğu , yavas beslendiği soylendi böyle olup sağlıklı haftasında dogum gerçekleştiren var mi
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı