Akıntı hamilelikte çok fazla oluyor ama süt kesiği gibi geliyorsa mantar olmussundur doktora bi git ilac yazsin canim
İdrar testi yaptir enfeksiyon olabilir doktor ilac falan yazar erken tedavi önemli ilerledikce gecmek bilmiyor ben cok ugrasmistim
1,512,504 soru
24,670,047 cevap
367,206 kullanıcı