Akıntı hamilelikte çok fazla oluyor ama süt kesiği gibi geliyorsa mantar olmussundur doktora bi git ilac yazsin canim
İdrar testi yaptir enfeksiyon olabilir doktor ilac falan yazar erken tedavi önemli ilerledikce gecmek bilmiyor ben cok ugrasmistim
1,512,489 soru
24,669,914 cevap
367,199 kullanıcı