Akıntı hamilelikte çok fazla oluyor ama süt kesiği gibi geliyorsa mantar olmussundur doktora bi git ilac yazsin canim
İdrar testi yaptir enfeksiyon olabilir doktor ilac falan yazar erken tedavi önemli ilerledikce gecmek bilmiyor ben cok ugrasmistim
1,512,558 soru
24,670,813 cevap
367,243 kullanıcı