Benimde yüksek cıktı propycill ilacı kullanyrum
Benim tam tersi düsük cikti cok dusuk deil ama biraz düzük cikti doktorum ilac.verdi euthyrox die biraz yükselmesi icin bakalm
İlacini kullanirsan bebegine zarri olmaz cnm. Bende levotiron 25mg dan birbucuk kullaniyorum gunde
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı