Benimde yüksek cıktı propycill ilacı kullanyrum
Benim tam tersi düsük cikti cok dusuk deil ama biraz düzük cikti doktorum ilac.verdi euthyrox die biraz yükselmesi icin bakalm
İlacini kullanirsan bebegine zarri olmaz cnm. Bende levotiron 25mg dan birbucuk kullaniyorum gunde
1,512,672 soru
24,672,132 cevap
367,315 kullanıcı