Benimde yüksek cıktı propycill ilacı kullanyrum
Benim tam tersi düsük cikti cok dusuk deil ama biraz düzük cikti doktorum ilac.verdi euthyrox die biraz yükselmesi icin bakalm
İlacini kullanirsan bebegine zarri olmaz cnm. Bende levotiron 25mg dan birbucuk kullaniyorum gunde
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı