Sonunda yazabiliyorum ya buraya şükürler olsun bende kavuştum oğluma 38+1 de spinal sezeryan oldum. Çok korkuyordum şükür atlattım merak eden varsa yardımcı olmak isterim... Darısı hepinizin başına inşallah o
Gözün aydın Allah anali babalı büyütsün insallah
Darısı hayırlısıyla başıma
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı