Sonunda yazabiliyorum ya buraya şükürler olsun bende kavuştum oğluma 38+1 de spinal sezeryan oldum. Çok korkuyordum şükür atlattım merak eden varsa yardımcı olmak isterim... Darısı hepinizin başına inşallah o
Gözün aydın Allah anali babalı büyütsün insallah
Darısı hayırlısıyla başıma
1,512,653 soru
24,671,890 cevap
367,297 kullanıcı