Sonunda yazabiliyorum ya buraya şükürler olsun bende kavuştum oğluma 38+1 de spinal sezeryan oldum. Çok korkuyordum şükür atlattım merak eden varsa yardımcı olmak isterim... Darısı hepinizin başına inşallah o
Gözün aydın Allah anali babalı büyütsün insallah
Darısı hayırlısıyla başıma
1,512,568 soru
24,670,907 cevap
367,254 kullanıcı