Kızlar Kahramanmaraşlı var mı
Benn varımm :)
Ben de varımmmm fakat orda hiç yaşamadım:)
Bende varım :))
Bende varım:))
Megapark dan nuray 'a gittim çok iyiydi
Vatandan Zeynep'e gittim oda iyiydi artık şehir hastanesine gidecem sanırım doğumu orda yapmak için doktor oneriniz varmı acaba kadın doğum hastanesinde kadın doktorlardan???
1,512,701 soru
24,672,702 cevap
367,354 kullanıcı