Kızlar Kahramanmaraşlı var mı
Benn varımm :)
Ben de varımmmm fakat orda hiç yaşamadım:)
Bende varım :))
Bende varım:))
Megapark dan nuray 'a gittim çok iyiydi
Vatandan Zeynep'e gittim oda iyiydi artık şehir hastanesine gidecem sanırım doğumu orda yapmak için doktor oneriniz varmı acaba kadın doğum hastanesinde kadın doktorlardan???
1,512,725 soru
24,672,956 cevap
367,373 kullanıcı