Kızlar Kahramanmaraşlı var mı
Benn varımm :)
Ben de varımmmm fakat orda hiç yaşamadım:)
Bende varım :))
Bende varım:))
Megapark dan nuray 'a gittim çok iyiydi
Vatandan Zeynep'e gittim oda iyiydi artık şehir hastanesine gidecem sanırım doğumu orda yapmak için doktor oneriniz varmı acaba kadın doğum hastanesinde kadın doktorlardan???
1,512,737 soru
24,673,055 cevap
367,375 kullanıcı